همه ي زندگيم تقديم تو.....
نوشته شده توسط : یکتاو علی

سلام به خوانندگان عزيز

و سلام به علي خوب خودممممممممممممممممممممممم

علي جان

انقدر دوستت دارم كه در گفتنش باز مي مانم

مي خوام از تو بنويسم ميخوام تا ابد براي تو بنويسم

ميخوام بدوني كه چقد دوست دارم

ميخوام بدوني كه هيچكي اندازه من دوست نداره

اگه هم دوست داشته باشه به اندازه من دلتنگ نيست

دوستت دارم تنها دليل بودنم

دوستت دارم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد





:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 127
|
تعداد امتیازدهندگان : 36
|
مجموع امتیاز : 36
تاریخ انتشار : 24 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: